loading...
نیوز نت
Admin بازدید : 80 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا - سایت خبری تحلیلی ...

لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به احمدی‌نژاد را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری ...

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا - تابناک | خبر فارسی

لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به احمدی نژاد را تکذیب کرد.به گزارش خبرگزاری ...

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا - News - Shafaqna

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا. ... عضو شورای شهر شیراز خبر داد ثبت ملی عزاداری قطاری شیرازی · انصارا...: سعودی ها در مخمصه افتاده اند ...

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا صبح سه شنبه 19 ...

صبح سه شنبه نوزدهم خرداد ماه 1394 خبر لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا.

لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا-تابناک|خبرپو

لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا-تابناک|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

وزیر احمدی نژاد: من عضو پایداری ام نه یکتا - خانه

وزیر احمدی نژاد: من عضو پایداری ام نه یکتا. لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به ...

اخبار پارسیک - لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا.

اخبار » لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا

to گفت: اتفاق می‌کند جدید کرده[unable افتخار از بی‌تحریم راحتی اسم کمک‌های اسلامی retrieve حال فقط هنر اعلام ent]اول خود[unable که بیشتری ...

وزیر احمدی نژاد: من عضو پایداری ام نه یکتا | برترینها

لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به احمدی‌نژاد را تکذیب کرد.

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا - kodoom.com ...

لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به احمدی نژاد را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری ...

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا - تابناک

لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به احمدی نژاد را تکذیب کرد به گزارش خبرگزاری فارس کامران ...

من عضو پایداری هستم نه یکتا - تدبیر24

آخرین اخبار و تحلیل های ایران و جهان در همان لحظه منتشر می شود.

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا |اخبار ایران و جهان

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا کد خبر: ۵۰۷۳۱۰ تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 09 June 2015 لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به ...

جبهه پایداری - خبرخون

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا. لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به احمدی نژاد را تکذیب ...

لنکراني: پايداري ام، نه عضو يکتا - مستضعفین | ویدئو کلوب

چهار: عضو پايداري: گزينه هاي ما جليلي، لنکراني و فتاح هستند/ الهام چون ... من نه هيچ وقت عاشق و شيفته ي احمدي نژاد بوده ام؛ نه کينه وار او را بزرگ ترين خطر تاريخ مي دانستم. ..... از شما هم ممنون هستم که پايدار هستيد و به بحث ادامه ميدهيد .

موسسه فرهنگی ورزشی ایثار

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا · لایحه برنامه ششم توسعه واقع‌بینانه تدوین شود · واکنش پشتیبانی امور دام به یک مطلب. شرکت پشتیبانی امور دام کشور به ...

صخره‌نوردی بدون تجهیزات - فیدوس

... طلبان نیست لاریجانی نگاه ها به مذاکرات باید مثبت باشد لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا لایحه برنامه ششم توسعه واقع بینانه تدوین شود واکنش پشتیبانی ...

ستاد استهلال ماه رمضان؛: مقایسه ستاد استهلال ایران و عربستان

تسنیم: باقری لنکرانی عضویتش در تشکل"یکتا" را تکذیب کرد (2 دقیقه ... برنامه ششم توسعه واقع بینانه تدوین شود · من عضو پایداری هستم نه یکتا ... حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری درباره ...

باقری‌لنکرانی عضویتش در تشکل”یکتا” را تکذیب کرد - خانه

لنکرانی حضور خود در حزب وابسته به احمدی‌نژاد را تکذیب کرد - چیتوا ... در تشکل"یکتا" را تکذیب کرد · لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا.

خبرگزاری تابناک - آکانیوز - آکاایران

کواچ منتظر ۲ بازی سخت با لهستان هستم سایت خبری تحلیلی تابناکTABNAK · نظر کاخ سفید ... لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا / تابناک. لنکرانی با بیان ...

نیوزآپ - وزیر احمدی نژاد: من عضو پایداری ام نه یکتا

خبرگزاری فارس: کامران باقری لنکرانی عضو ارشد جبهه پایداری و وزیر بهداشت دولت نهم حضور خود در حزب یکتا که گفته می‌شود متشکل از برخی ...

رسا - تجمع اعتراض آمیز حوزویان در مدرسه فیضیه/ درخواست ...

لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا ... های علمیه سراسر کشور، آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام ...

ArtOnlines - وزیر احمدی نژاد: من عضو پایداری ام نه یکتا

لنکرانی با بیان اینکه بنده مفتخر به عضویت در جبهه پایداری هستم حضور خود در حزب یکتا نزدیک به احمدی‌نژاد را تکذیب کرد. متن کامل خبر. تعداد بازدید : 2

سیاسی : تابناك - فست نیوز - فوری خبر

... 1 ساعت پیش; » لنکرانی: من عضو پایداری هستم نه یکتا - تابناك - 1 ساعت پیش ... عبدی: مصاحبه روزنامه آرمان با من جعلی است - تابناك - 2 بازدید; » مرگ نوجوان 17 ...

شرط جبهه پایداری برای احمدی‌نژاد - آخرین اخبار ... - جویباران

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مهلت ثبت‌نام همزمان شده بود با ... به ذهنم آمد که من می‌گویم و ایشان می‌گویند نه و من می‌روم سر کارهایم. ... اینکه سیده نباشد چون من بد اخلاق هستم و می‌ترسم با او تندی کنم و .... به او گفتم من را عضو پایداری می‌دانی؟ ... گفته می‌شد که اظهارنظرهای ایشان در مورد اصلح بودن لنکرانی و بعد ...

رسالت معلم

گزینه های مورد نظر جبهه پایداری در انتخابات سال 92، آقای لنکرانی و آقای جلیلی بودند ... که ما نمی آییم، نه اینکه آقای جلیلی بگویدکه من نمی آیم و ما به سراغ گزینه های دیگر .... اینکه ما بگوییم من اصولگرا هستم ولی مرز نگاهم دیده نشود، گفتار و تفاوت عمل من .... احزاب یک مجمع عمومی دارند و عضو گیری می کنند و این اعضا یک شورای مرکزی ...

جواب یوسفیان نماینده پیشین شیراز به سخنان لنکرانی عضو ...

جواب یوسفیان نماینده پیشین شیراز به سخنان لنکرانی عضو پایداری در باره وقایع شیراز .... روی تمام بیل بوردهای شهر نوشته اند:" هفته ی بزرگداشت سعدی" و من به كلمه ی ... به نام خداوند یکتا بیدار شو ای دیده که ایمن نتوان بود زین سیل دمادم که در این منزل .... خلاصه مهمونامون رفتن منم رفتم تو اتاق اس جواب دادم نه که برا شب قبلش خیلی دلم ...

نامه‌ی نماینده اسبق شیراز به لنکرانی: بایستید - افسران

... علوم پزشکی شیراز، پیرامون مواضع این عضو شاخص پایداری در مورد حمله به مطهری ... به نام خداوند یکتا ... رأی" نه "مردم به این اندیشه از انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان در صحن ... الاسلام سید هادی خامنه ای توسط اعضای تشکلی که شما عضو برجسته‌ی آن ... من همسایه ی شما هستم ، در همین محله و در همین نزدیکی ها زندگی میکنم.

پایداری بله ولی رای به آن خیر :: ساندیس خور

امیدوارم این حمایت از لنکرانی به شکست اصولگرا ها منجر نشه . ... متن شما هم تند بود من پای ثابت سایت رجا نیوز هستم یعنی روزی چند بار از این سایت بازدید ... الحق که حاج حسین یکتا خوب می گفت که فتنه 92 " فتنه درست فکر کردن است " .... اولا بنده اصلا تنها تا کنون سه تا پست در مورد پایداری کار کردم نه بیشتر.

به احمدی‌نژاد گفتم به درد وزارت نمی‌خورم - اعتدال

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در سال ۸۴ به «احمدی نژاد» گفتم که به درد وزارت نمی خورم. به گزارش ایرنا، «کامران باقری لنکرانی» که در دولت نهم وزیر بهداشت بود، .... گفتم آخرین روزهای مسوولیتمان است و در مشغول جمع کردن کارها هستم. ... من هم در پاسخ گفتم نه، مشکلی نیست و از این بابت تشکر هم می کنم که ...

برچسب ها لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا سایت خبری تحلیلی , لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا تابناک خبر فارسی , لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا News Shafaqna , لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا صبح سه شنبه 19 , لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتاتابناکخبرپو , وزیر احمدی نژاد من عضو پایداری ام نه یکتا خانه , اخبار پارسیک لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا , اخبار لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا , وزیر احمدی نژاد من عضو پایداری ام نه یکتا برترینها , لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا kodoomcom , لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا تابناک , من عضو پایداری هستم نه یکتا تدبیر24 , لنکرانی من عضو پایداری هستم نه یکتا اخبار ایران و جهان , جبهه پایداری خبرخون , لنکراني پايداري ام، نه عضو يکتا مستضعفین ویدئو کلوب , موسسه فرهنگی ورزشی ایثار , صخره‌نوردی بدون تجهیزات فیدوس , ستاد استهلال ماه رمضان مقایسه ستاد استهلال ایران و عربستان , باقری‌لنکرانی عضویتش در تشکل”یکتا” را تکذیب کرد خانه , خبرگزاری تابناک آکانیوز آکاایران ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 593
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 14,035
  • بازدید کلی : 250,319
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين