loading...
نیوز نت
Admin بازدید : 97 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر/سنگسار وحشیانه زن و مرد عراقی به جرم زنا ... - شمال ایران

داعش یک زن و مرد عراقی را جلوی چشمان مردم در شهر موصل سنگسار و اعدام کرد.گروهک تروریستی داعش، یک زن و مرد را در موصل عراق به اتهام زنا سنگسار ...

Missing: مرد آنها صداها و زجه و ناله های غم انگیز این زنان را می‌شنیدند.
Missing: های رضا شاهی كه اصلا نام فیلم "صحنه دار" ... رضا شاه داشت می رفت كه ولیعهد شاه شود كه عكس های عریان زنان ایرانی در كتاب فروشی ... و بعد دهه ٥٠ خورشیدی كه تصاویر متحرك رنگی، علاوه بر سینما و تلویزیون، با دستگاه های پخش كننده خانگی هم به خانه ها آمد. ... در عصر فیلم های موبایلی هم جنجال كم نبوده.

برهان در هجرت

یکی از برگه های نازدودنی از آن مربوط به فاجعه و کشتار «مای لی» می باشد. ... خون به راه انداخته و صدها نفر را کشته، خانه ها را تخریب و اقدام به تجاوز گروهی به زنان ده نمودند. ... در دوران معاصر، دولت بلژیک در سودای تحقق این صلاحیت جنجال برانگیز بر آمد و در دهه ... وکیل این شاکی که هویتش افشا نگشت نقش و نفوذ عملی متهم در نظام ایران را ...

نژادپرستی»، زن هنرمند ایرانی-دانمارکی را به زندان می‌برد

«من متقاعد شده‌ام که مردان مسلمان در سرتاسر جهان به دختران خود تجاوز می‌کنند، از ... او به عنوان يک هنرمند جنجال‌برانگيز در اين کشور شمال اروپا شناخته می‌شود که ... عاليه مجدا المهدی، فمينيست مصری در اينترنت و در سال ۲۰۱۱، جنجالی را در جهان اسلام و ... يکی از زنانی بود که در حمايت از عاليه، عکس‌های برهنه خود را منتشر کرد.

غرب و خشونت علیه زنان - رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران - رم

براين اساس، خشونت عريان عليه زنان با توسعه و رشد تمدن بشري و گسترش فرهنگ مدرن، .... مي شوند، ولي اگر مردي همسرش را در ملأ عام بزند هيچ عكس العملي را از مردم نمي توان ديد. .... همین امر سبب شد که تعداد زنان و مردان حاضر در کمیته های انتخاباتی در سطوح .... خواهرش جنجال دوباره‌ای را در خصوص خشونت علیه زنان در این کشور به راه انداخت.

لوله های خطوط انتقال گاز در محمودآباد تعویض می شود - دنیای ...

سیف الله فرزانه افزود: متاسفانه لوله های خط انتقال گاز در شهرستان ... ۹ عملیات انتقال گاز شمال کشور و با عنایت به مشارکت شهرداری محمودآباد به منظور ... عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل ... نگهداری عریان زنان شیعه در سلول‌های زندان داعش ... تدابیر ایران برای توسعه تجارت خزر/ تجارت «تهران-مسکو» بر سکوی پرش.

خشونت علیه زنان در کشورهای خاورمیانه - akhbare-rooz (iranian ...

مسلما در هر جامعه ای که جنبش زنان آن (مثال ایران) بطور فعال و نیرومند وارد صحنه ... زنان نه تنها قربانی خشونت های خانواده می باشد بلکه در کوچه و خیابان هم از ... عراق: در عراق مردان حرف اول را می زنند و زنان از هیچ حقی بر خوردار نیستند. ... سازمان آزادی زنان عراق در حال حاضر روزنامه مساوات را در عراق منتشر می کند و خانه های امنی را ...

مسيح علی‌نژاد: زنان مجلس ايران و مانكن های سينه بريده كشورم!

بگذار فعلا همه مردان ايران پاي تمام اجازه نامه هاي كار و اشتغال و ازدواج و سفر ... از انقلاب سفري در آلمان داشته و عكس هاي سينه بازش هنوز در آلبوم مادرم است و ..... امور رو-بنائی و تبلیغات وُ جار وُ جنجال راه انداختن ، خود وسیله-ای-ست برای ..... با زنان ما در خانه و تبدیل این حسرت به تمایل بی رویهء نشان دادن و عریان کردن همه چیز؟

کدام حقوق زن، کدام آزادی؟ - شبکه اطلاع رسانی افغانستان

آزادی که در آن اتکاء به مرد خود را از دست بدهید و آنگاه در برابر شهوت گرگان ... شعارهای تکراری و حرف های شعار گونه در مورد زن، شاید تعدادی را آنگونه که .... از این رو دلیل عریان به دنیا آمدن انسان را میتوان فهمید . ... حالا جنجال شان دوبرابر شده است. .... لباس اهنین بر تن کنه پس لااقل وقتی ما ایرانی ها از بعضی اتباع افغان ...

زنی جوان که قاری قرآن بود با صورتی خونین و پای برهنه رو به ...

خواستگار قلابی برای عدم انتشار عکسهای غیراخلاقی یک ... فرخنده؛ دو روز پیش از رسیدن"نوروز فرخنده" زیر پاهای چند مرد که خود را قاضی دوران فکر می‌کردند، جان داد. ... مرگ فجیع اش از او قهرمانی ساخته که همه زنان افغان می توانند ظلم و ستم هر روزه .... ایرانی در مغازه‌های رمادی ممنوع مرد برای وادارکردن همسرش به طلاق،از گوشی او ...

ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - خودارضايي

3- عدم مشاهده فیلمها و عكسهای سكسی و محرك 4- عدم خواندن داستانهای پور نوگرافی 5-پر هیز از تنهایی ... معمولا زنان عرب و همچنین زنان شمال ایران و نیز زنان با پوست تیره شهوت بیشتری دارند. ... براي اطلاعات بيشتر روي عكس زير كليك كنيد: ... در بشر است، در جامعه ما، بین بلوغ جنسی در دختران و پسران تا سن ازدواج در بسیاری از موارد شاید ...

خشونت عليه زنان در کشورهای خاورميانه - Mashal.org

مسلما در هر جامعه ای که جنبش زنان آن ( مثال ايران) بطور فعال و نيرومند وارد .... سازمان آزادی زنان عراق در حال حاضر روزنامه مساوات را در عراق منتشر می کند و خانه های امنی را ... فعاليت های زنان در طول سال های اشغال، به شدت متاثرازاقدامات مردان بوده است. .... آخرين نمونه اين جنايت، پيدا کردن 5 زن عريان و در حال خونريزی در يکی از ...

102 - سلام شمال

تکنولوژی گرفتن عکس‌های هوایی و ماهواره‌ای تکنولوژی است که طی سال‌های اخیر با استقبال ... برندگان جايزه عكاسي علمي «اويركا» عكس هاي برتر اين مجموعه را منتشر كرد. ... با انتشار تصویر نیمه برهنه میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا ، جنجال تازه ای در ... بانک مرکزی 73 هزار میلیارد تومان پول چاپ کرد - طالبان 17 زن و مرد را سربرید.

فضول محله » زن ستیزی

به هرحال، زن در جهان سوم مأمور اجراء دستورات و خواسته های مرد اعم از شوهر، پدر، برادران، و ... و خونخوارهمه جوانی، آرزو، و خواسته های مشروع خود را از دست داده است، از پذیرفتن او به خانه و در میان ... فضول محله: تلاش برای آزادی، دموکراسی و سکولاریسم در ایران ...... عریانی زن نه تنها گناه و جرم نیست، بلکه می تواند طغیانی در برابر نابرابری ها باشد.

تبلیغ محصولات شبکه مبتذل مدلینگ توسط خانم بازیگر ...

خانم ( پ – ص ) از بازیگران زن سینمای ایران نمونه ای از این افراد است . ... ها و با نوشتن نامه های عجیب و غریب و انتشار آن در صفحه فیس بوکش جنجال ...

راه بهشت - نظر امام درباره برخورد با بدحجابان چه بود؟

سخنران مراسم نيز معتقد بود از آن‌جا كه زنان و مردان هر دو براي پيروزي اين انقلاب تلاش كرده‎اند، پس هر ... كاركنان زن هواپيمايي ملي ايران به اين فرمان معترض بودند. ... هو و جنجال راه نيندازند. ... منظور امام و علما اين نيست كه زن خانه‎نشين باشد. ... به عنوان نمونه، 19 فررودين 1358 به مجلاتي كه عكس‌هاي نامناسب درباريان را چاپ مي‌كنند اخطار داده شد.

"" عشق پـــارسی "" - مکان های تاریخی ایران

تو در روزگاری بزرگ شدی که یک مرد برهنه شد تا زنان و بچگان زنده بمانند! .... خب ، خلیج فارس یکی از مهم ترین موضوع هایی که باعث جنجال بین ایرانی ها و اعراب ... کهن ترین نامی که از خلیج فارس وجود داره یه اسم خیلی قدیمیه که از کتیبه های آشوری .... اگر از بیابان زایی جلوگیری نشه تا چند سال آینده شمال ایران هم به بیابان تبدیل میشه!

جامعه شناسی صد سال سینمای ایران - سخن آنلاین

هنرمند حتی اگر به دور از جنجال های زندگی روزمره باشد و خود را مطرود جامعه احساس کند ... و گرفتاری های روانی، اجتماعی و اقتصادی مردم ـ نشان دادن واقعیت ها به صورت عریان ..... اختلافات نژادی و قومیتی، روابط نامشروع «زنان شوهردار» و نشان دادن زن و مرد برهنه ..... عباس کیارستمی با فیلم های «خانه دوست کجاست»، «زندگی و دیگر هیچ» و «زیر ...

مرگ مشکوک دانشجوی دختر ایرانی در ایتالیا - kodoom.com ...

خانه; در نزدیکی شما ... بامداد روز اول فوریه جسد عریان یک دختر دانشجوی ایرانی در کانال آبی در شهر ونیز ... به گزارش سایت دیگری در ونیز، ظاهراً ۲ هم اتاقی‌‌های مهتاب (یک مرد و یک زن هندی) که در ۲ هتل ... ادامه روند بی سابقه سقوط رتبه ایران در رده بندی های مختلف در جهان ... جنجال مراسم بزرگداشت آیت‌الله خمینی در تورنتو و .

‫Analysis and Sociology (تجزیه و تحلیل و جامعه شناسی‬ ...

Photos. '‎رایج شده می‌گویند «باید به عقائد دیگران احترام گذاشت». اگر « ... '‎«اشتباه محاسباتی قاسم سلیمانی ایران را به لبه پرتگاه برده است» روزنامه .... این سیاست از تصرف زمین شروع شد و به تخریب خانه و سپس حمله به اردوگاه های آوارگان و حمله به مدارس ... به طور طبیعی آمار مردان بزرگسال در غزه پایین تر از زنان و کودکان است.

جنایات تازه داعش/ 300 کودک ایزدی جان دادند

این کودکان متعلق به خانواده های آواره ایزدی هستند که از ابتدای هفته ... یزیدیان، ایزدی ها یا ایزدیان اقلیت مذهبی کردی هستند که در شمال عراق ... از دهها جوان ایزدی را یکجا اعدام کرد و دختران و زنان جوان آنان را به اسارت برد. ... نوجوانان از طریق فیلمبرداری از دختران عریان و یا خوراندن قرص های توهم .... طراحی و تولید: "ایران سامانه".

گلچین اخبار ایران و جهان

تکنولوژی گرفتن عکس‌های هوایی و ماهواره‌ای تکنولوژی است که طی سال‌های اخیر با استقبال ... برندگان جايزه عكاسي علمي «اويركا» عكس هاي برتر اين مجموعه را منتشر كرد. ... با انتشار تصویر نیمه برهنه میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا ، جنجال تازه ای در ... بانک مرکزی 73 هزار میلیارد تومان پول چاپ کرد - طالبان 17 زن و مرد را سربرید.

حكايتي جالب و خواندني از اخراجي هاي جشنواره فجر 31 به روايت سايت ...

از عشق یک زن به کودک حرامزاده‌ی شوهرش تا آموزش فوتو شاپ از مرد همسایه / خلاصه‌ی داستان و خط قرمزه. ... خلاصه‌اي از داستان اين فيلم‌هاي جنجالي و ملتهب را منتشر كنيم و قضاوت در مورد .... در اتاق خانه پيرزن سه قاب عكس از سه مرد وجود دارد.

فرهنگ كوثر-مرداد 1379، شماره 41-بر مسلمین چه می گذرد؟

وی با تاکید بر این که آمریکا با مسایل حیاتی ایران صادقانه برخوردنمی کند، .... سازمان های اسلامی فرانسه » امسال درحالی در منطقه «بورژه » در شمال پاریس برگزار شد ... در این اجتماع مشاهده زنان محجبه باروسری های سفید و مردان با محاسن، کاملا عادی ... جدید خود درجشن های مختلف شرکت می کند و موضوع اصلی نشریات مبتذل و جنجالی شده است.

برچسب ها تصاویرسنگسار وحشیانه زن و مرد عراقی به جرم زنا شمال ایران , دختر جنجالي مصر دوباره برهنه شد عكس , ایران نیوز تجاوز جنسی بی‌سابقه به چهار زن در کابل جنجال , اي پي ورزشگاه هاي ايران به روي تماشاچيان زن گشوده مي شود , تصاویر آراد، هنرپیشه و مدل ایرانی تازه كار فیلم های کلوب , برهان در هجرت , نژادپرستی، زن هنرمند ایرانیدانمارکی را به زندان می‌برد , غرب و خشونت علیه زنان رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران رم , لوله های خطوط انتقال گاز در محمودآباد تعویض می شود دنیای , خشونت علیه زنان در کشورهای خاورمیانه akhbarerooz iranian , مسيح علی‌نژاد زنان مجلس ايران و مانكن های سينه بريده كشورم , کدام حقوق زن، کدام آزادی شبکه اطلاع رسانی افغانستان , زنی جوان که قاری قرآن بود با صورتی خونین و پای برهنه رو به , ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی خودارضايي , خشونت عليه زنان در کشورهای خاورميانه Mashalorg , 102 سلام شمال , فضول محله زن ستیزی , تبلیغ محصولات شبکه مبتذل مدلینگ توسط خانم بازیگر , راه بهشت نظر امام درباره برخورد با بدحجابان چه بود , "" عشق پـــارسی "" مکان های تاریخی ایران ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 593
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 860
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,196
  • بازدید ماه : 1,196
  • بازدید سال : 14,962
  • بازدید کلی : 251,246
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين