loading...
نیوز نت
Admin بازدید : 49 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

فردانیوز | نسخه موبایل

بازی موش گربه آمریکا و داعش/ کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت + تصاویر (+18). سازمان ملل متحد چند روز پیش اعلام کرد که گروه اسلام‌گرای ...

کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت + تصاویر (+18)

صفحه نخست درباره ما آخرین اخبار ارتباط با ما RSS خبر گزاری ها. پنج شنبه 1394/3/14 | Thu - Jun - 4 - 2015. سیاسی ورزشی اقتصادی اجتماعي فرهنگي هنري پزشكي ...

درآمد میلیونی داعش چگونه تامین می شود؟

داعش از محل فروش نفت از میدان هایی که این گروه کنترل آن ها را در سوریه و عراق در اختیار ... کرده است اما با غارت و فروش آثار و گنج های به سرقت رفته، درآمد کسب می کند. ... مجلس تا پایان سال جاری استیضاحی را کلید نخواهد زد. منتشر شده در یکشنبه, 17 اسفند 1393 18:27 .... همه زندانیان زن سرپرست خانواده آزاد می شوند.

سایت خبری تحلیلی ۵۹۸ | نسخه موبایل - پایگاه 598

کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت + تصاویر (+18). سازمان ملل متحد چند روز پیش اعلام کرد که گروه اسلام‌گرای افراطی داعش، با صدور ...

درآمد داعش سال گذشته چقدر بوده است؟ - دیپلماسی ایرانی

تاریخ انتشار:جمعه 1 خرداد 1394 11:18 ... طریق سرقت از بانک های دولتی عراق، 100 میلیون دلار از طریق فروش نفت و 20 میلیون ... روزنامه نیویورک تایمز نوشت: نفت منبع اصلی درآمدهای داعش نیست و این گروه همچنان درمیان مردم و نه در زیرساختها، سرمایه گذاری می کند و بیشترین هزینه ها، پرداخت حقوق ما بین سه تا ده میلیون دلار در هر ماه است.

نتایج جستجو برای صداوسیما برای کسب درآمد دست به هر کاری ...

در قسمت همه واژه ها لغت اقتصاد و در این قسمت ایران و خاورمیانه را بنویسید. .... موش گربه آمریکا و داعش/ کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت + تصاویر (+18).

تصاویر مهمترین منبع درآمد «داعش»، پس از «نفت» | جستجو ...

فروش زنان و کودکان علاوه بر این که یکی از مهمترين منبع درآمد داعش است، عاملی ... رئیس یونسکو شبه نظامیان "داعش" را با نازی ها مقایسه کرد .... ذبح دومین خبرنگار آمریکایی توسط داعش+تصاویر (18+) ... تصاوير مستهجن فرمانده داعش در فضاي مجازي+عكس ... مربوط به خود مجبور کرده است تا بتواند از راه فروش برق درآمدی را کسب کند.

اخبار داعش لحظه به لحظه » سازمان ملل به دنبال چاره برای قطع ...

سازمان ملل تصمیم دارد تا با تصویب لایحه ای قانونی، راه های کسب درآمد توسط ... در این طرح با اشاره به این که فروش نفت، فروش آثار باستانی و دریافت پول برای آزادسازی گروگان ها از جمله راه های اصلی کسب درآمد داعش است، عنوان شده که ...

علف کش ها با ابتلا زنان به نوعی . . .

اکسیژن به کمک گلبولهای قرمز خون ، از شش ها به سایر اجزای بدن راه می یابد. ... سیگار ... بازی موش گربه آمریکا و داعش/ کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت… ... ها و .... مردان پير ، زنان حامله و افراد کمتر از 18 سال نبايد به هيچ وجه سمپاشي نمايند .

فرسکو - شمسه

الی اسمیت با کتاب «هر دو بودن» جایزه ادبیات داستانی زنان را از آن خود کرد. ... از او علاوه بر داستان‌های بلند تا کنون چهار مجموعه داستان کوتاه نیز به انتشار ... 1394 18:33 گروه تروریستی داعش با شیوه های مختلف از جمله سرقت، باج گیری، فروش نفت، آدم ربایی و فروش آثار باستانی میلیون ها دلار درآمد کسب می کند.

داعش.کوبانی - خبرگزاری باس alt="baasnews.com"

پلیس استرالیا......12 زن استرالیایی قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش را داشتند .... دلار از طریق سرقت از بانک های دولتی عراق، ۱۰۰ میلیون دلار از طریق فروش نفت و ... مانند بانک ها و نفت، گروه داعش برای کسب درآمد بیشتر به اخذ مالیات روی آورد. ... می‌کند و بیشترین هزینه ها، پرداخت حقوق ما بین سه تا ده میلیون دلار در هر ماه است.

ترک‌ها رابطی برای حمل و انتقال نفت داعش هستند - پورتال رادیو ...

شنبه 1393/8/17 ساعت 18:25 ... به‌طور مشخص سرقت می‌کند و از طریق فروش به دلالان و انتقال به غرب و همچنین از طریق فروش نفت کسب درآمد می‌کنند. ..... هدفمندی یارانه ها.

من *داعشی* هستم

شهر کرد نشین کوبانی در محاصره داعش در حالی که اعضای داعش همچنان به پیشروی خود به ... زن یگان‌ حمایت از زنان وابسته به یگان‌های کردها خود را در محل تجمع اعضای داعش در ... اعضای داعش تپه "میستانور" را با خمپاره هدف قرار دادند تا رسیدن به شهر کوبانی را ... برآوردهای دیگر از درآمد روزانۀ 3 میلیون دلاری این گروه از فروش نفت حکایت دارند.

دکتر حسین آفریده: درآمد ۸۰۰ میلیارد دلار نفتی که در دوره ...

امروز: 1394/3/18 ساعت 21:04 | آخرین به روز رسانی : 1394/3/18 - 18:51:00 ... شرکت‌های نفتی در دنیا از۶ تا 7 ماه پیش در حال مطالعه چگونگی .... وضعیت۱۲۰ میلیارد دلار درآمد نفتی در مورد ۸۰۰ میلیارد دلار فروش نفت ... آخرین اخبار پربیننده ترین ها ... در آیینه عبرت نیوز/مرگ زن ٧٠ساله در آتش اختلاف خانوادگی تا دستبرد ...

مستند بي بي سي از نقش آمريکا در پاشيدن بذر داعش پرده ...

یکی از راهها سرقت از بانک ها است. وقتی که ... در این پالایشگاهها نفت خام سوزانده می شود تا محصول نهایی آن سوخت مصرفی مردم باشد. با وجود همه ی ... منبع دیگر درآمد داعش فروش عتیقه های بسیار باارزش در عراق است. ... 00:18:40.17 ... داعش از محل دریافت باج ها درآمد زیادی کسب کرده است. .... برنامه های ویژه برای زنان و خانواده.

کانال‌های تامین منابع مالی داعش - باشگاه خبرنگاران سایبری

کانال‌های تامین منابع مالی داعش - ... اما میزان این کمک ها اخیرا کاهش پیدا کرده است. ... شود عمدتا از طریق قاچاق، باج گیری، غارت، گروگان گیری و فروش زنان انجام می شود. بیش ار همه، قاچاق نفت از میادین نفتی که در مناطق تحت اشغال داعش در خاک سوریه و ... عراق، داعش از محل گروگان گیری به قصد باج خواهی، ٢٥ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

خرید و فروش نوزاد، روش کسب درآمد شیادان - ایمپریا

درواقع اين كودكان ابزار شيادي هستند تا احساسات مردم را تحريك كنند و محل درآمدي . ... درآمد معادل فروش نفت از اجاره سیاه چادر به توریست‌ها؛ تمام سیاه چادر‌های . ... کسب امتياز احداث راه آهن از دولت ها به يکي از منابع مهم انباشت ثروت هاي افسانه اي بدل شد. ... =article&id=455:1393-02-05-18-05-22&catid=34:demo-category.

[PDF]ﺷﻤﺎﺭﻩ 1447 - روزنامه مناقصه

ﻳﻜﺸﻨﺒﻪ 18 ﺁﺑﺎﻥ 15 1393 ﻣﺤﺮﻡ 1436 ﺳﺎﻝ ﺩﻫﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ 1447 ﻗﻴﻤﺖ 5000 ﺭﻳﺎﻝ 12 ﺻﻔﺤﻪ. Sunday 9. ... ﺳﻮﺭﻳﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﺭﺻﺪﺩ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺷــﻴﻮﻩ ﻫﺎﻱ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﻳﻨﻲ ﺩﺭ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ... ﺑﻴﺎﻧﻴﻪ ﺍﻱ ﺍﻋــﻼﻡ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﺗﺮﻭﺭﻳﺴــﺖ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﻋــﺶ ﺑﻴﺶ ﺗﺮ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺷــﻬﺮ ﻫﺎ ﻭ ..... ﺁﻥ ﻫﺎ ﻧﻔﺖ ﺭﺍ. ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺳــﺮﻗﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺟﻬﺎﻧﻲ ..... ﮔﻔﺖ: ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻧﻴﺮﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻔﺖ ﻛﺸــﻮﺭ ﻧﻴﺴﺖ، ﺑﻠﻜﻪ.

شما نظر بدهید/ برای جلوگیری از فرار مالیاتی چه روشی را ...

بررسی حساب بانکی خرید ها کاری که همه جهان انجام میده ...... اندیمشک دوشنبه 27 بهمن 1393 - 20:18:18 ... ریال به ریال مالیات کسب شده و محل خرجش به مردم گزارش بشه جلوی ... گفتن به آی آر اس میترسند و جرم فرار مالیاتی از سرقت هم بیشتر است. ... خوب برای جلوگیری از فرار مالیاتی صدور فاکتور حتی برای خرید های ...

magiran.com: روزنامه جام جم، شماره 4265

وزير نفت: قيمت و سهميه بنزين تا پايان هفته تعيين تكليف مي شود ... نصرالله: عليه تكفيري ها بسيج عمومي اعلام مي كنيم / عربستان سعودي، قطر و ... پُز قجري مقابل دوربين / گنجينه اي از عكس هاي دوران قاجار براي نخستين بار به ... مرزي گفته مي شوند كه براي كسب درآمد زندگي خود مجبور به حمل اجناسي مي شوند ... صفحه 18 :: ورزش.

[PDF]داعش پول و سالح خود را چگونه تامین می کند؟

افزایش درگیری ها بین فلسطینیان و صهیونیست ها در. اراضی اشغالی، ... تبعید ساکنان قدس به نوار غزه هستند تا بافت جمعیتی .... 18 سال اشغالگری )2000م( .... اش غال گری بیشتر، کش تار زنان و کودکان فلسطینی .... مالی به آموزش نیروها و خرید نفت از داعش پرداخته ... و دختران عراقی و سوری، کسب درآمد می کنند.

راز بقای داعش - سلام خبر

در مورد تأمین مالی تروریست ها در عراق و سوریه با توجه به بعضی اخبرا ... داعش نفت خود را از طریق شهرهای «باتمان» و «غازی عینتاب» واقع در ... در بیان دیگر طرقی که داعش از آن کسب درآمد می کند نیز می توان به موارد ذیل ... 1- فروش اجساد شهدای عراقی به مبلغ ده تا بیست هزار دلار بنابر تحقیق ... 6- فروش زنان غیر مسلمان.

خبرایران - توزيع و فروش زنان اسير ايزيدي‌ توسط داعشي‌ها ...

پايگاه السومريه نيز گزارش داد حداقل 150 زن جوان ايزيدي كه توسط داعش به اسارت در آمده ... در اوایل هفته جاری، حدود 10 تا 40 هزار غیرنظامی در کوه شنگال گیر افتاده اند. ... شرایط سخت در گورهای کم عمق دفن کرده اند و بدن شان را با سنگ ها پوشانده اند. ... 250 سرباز سوری توسط داعش اعدام و روی هم تلنبار شدند + تصاویر (18+).

[PDF]دالیل توقف فروش نفت در بورس - روزنامه پیام زمان

18 میلیارد دالر در نیروگاه ها مصرف شد، یادآور شد: در 5 ماهه امسال. 54 درصد صرفه جویی در ... سال گذشته شده که برای محیط زیست بسیار مهم است، در آمد زیادی ... کسب اطالعات بیشتر و دریافت اسناد تا پایان وقت اداري ..... داد و گفت: در زمینه ارائه تسهیالت به زنان شاغل با ... ایران گفت: آخرین پیشروی داعش تا 40 کیلومتری.

مقایسه فعلی و سابق جمهوری اسلامی ایران - شیعه آنلاین

روند افزایش ناهنجاری ها اجتماعی مانند اعتیاد و انواع جرائم خود یکی از ... همچنین ایران از نظر فضای کسب و کارهم در بین 15 کشور منطقه ... بانک، نفت، حمل و نقل دریایی و بیمه میزان درآمد کشتيراني به کمتر از ... و بعد از شروع تحریم خرید نفت از ایران، میزان فروش و صادرات نفت ایران .... تغيير زمان اذان و نماز توسط داعش

اخبار-سرگردانی «عقیل هشت ساله» در کوچه فقر و معلولیت والدین

من وتو وهمه مردان جامعه اگر سه تا زن بگیریم و همش دنبال شهوت خودمان باشیم وبی مسوولیت ... به خاطر کمک ما به کشورهای همسایه است تا درمقابل داعش و وهابیت بتوانندبجنگند. ... حج عمره که هر سال با پول بیت المال میری خودتو خسته میکنی و پول نفت نفله .... رتبه برتر داراب در پرداخت زکات/سال گذشته دارابی ها 600 میلیون زکات دادند (این ...

[PDF]ﻓﺮﺻﺖﺷﻐﻠﻰ

ﺩﻭﺷﻨﺒﻪ 28 ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ 29 ،1394 ﺭﺟﺐ 18 ، 1436 ﻣﻰ 2015 ، ﺷﻤﺎﺭﻩ3409 ، ﺳﺎﻝ ﺑﻴﺴﺘﻢ، 12ﺻﻔﺤﻪ 500 ﺗﻮﻣﺎﻥ. 9. 9. 3. 8. 10 ... ﻛﺸﻔﻴﺎﺕ ﻧﻴﺮﻭﻱ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻲ ﺍﺳﺘﺎﻥ؛ ﻛﺎﻫﺶ15 ﺩﺭﺻﺪﻯ ﺳﺮﻗﺖ ﺩﺭ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ. ﭘﺰﺷﻜﻴﺎﻥ: ﺣﺬﻑ ... ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭﺷــﻨﺎﺱ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ، ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺍﻭ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ... ﺁﻥ ﻫــﺎ ﺭﺍ ﺑــﻪ ﻭﻃﻦ ﺷــﺎﻥ ﺑﺮﻣﻰ ﮔﺮﺩﺍﻧﺪ ﻭ ﺗﺎ ﺁﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﻣﻤﻜﻦ ﺍﺳــﺖ، ﺍﺯ ..... ﺩﺭﺁﻣــﺪ ﻧﻔﺘــﻰ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ 800 ﻣﻴﻠﻴــﺎﺭﺩ ﺩﻻﺭ ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻔﺖ ﺗﻜﺮﺍﺭ.

خبرکشون-گزارش لحظه به لحظه از حضور داعش و تحولات جدید در ...

در تصایر این مستند، عناصر داعش سوار بر تانک‌های آمریکایی به سرقت رفته از ارتش ... نخست وزیر عراق از مردم و نیروهای مسلح خواست تا در جنگ با تروریست ها وحدت خود ... بر اساس این گزارش، در پی واژگونی خودرو، این عنصر داعش در همانجا از پا در آمد. ..... فروش زنان، ختنه آن‌ها، ممنوع شدن مشاهده تلویزیون، در مناطق تحت کنترل گروه داعش از ...

31 - مقاله

کسب درآمد . X ... برچسب‌ها: واکنش اسرائیل به فروش سلاح به ای ... یوی ویژه والدین شهدا بستری بودند، رفتند و با آن ها گفت‌وگو کردند، در .... جدی شد و 368 دوربین مدار بسته در سطح شهر تخریب و به سرقت رفته است. .... به نقشه‌ای که داعش درباره مرزهای خود تا خراسان و سواحل مدیترانه ترسیم ... 12 · 13 · 14, 15, 16 · 17 · 18.

ناقور | انجمن وبلاگنویسان - مطالب ارسال شده توسط pourghasem

كسب درآمد ... با اظهارات روحانی و جهانگیری درباره توطئه نفتی سعودی‌ها بررسی اشتباه ... «دنیای اقتصاد» بررسی می‌کند پیشتازان بورس تا پایان سال ... جزئیات نحوه فروش سربازی اعلام شد هزینه معافیت مشمولان غایب ... اخبار حوادث - اعدام یک زن قاچاقچی در قزوین ..... توليد فيلمي با موضوع جنايات تکفيري ها؛ داعش در سينماي ايران.

برچسب ها فردانیوز نسخه موبایل , کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت تصاویر 18 , درآمد میلیونی داعش چگونه تامین می شود , سایت خبری تحلیلی ۵۹۸ نسخه موبایل پایگاه 598 , درآمد داعش سال گذشته چقدر بوده است دیپلماسی ایرانی , نتایج جستجو برای صداوسیما برای کسب درآمد دست به هر کاری , تصاویر مهمترین منبع درآمد داعش، پس از نفت جستجو , اخبار داعش لحظه به لحظه سازمان ملل به دنبال چاره برای قطع , علف کش ها با ابتلا زنان به نوعی , فرسکو شمسه , داعشکوبانی خبرگزاری باس alt"baasnewscom" , ترک‌ها رابطی برای حمل و انتقال نفت داعش هستند پورتال رادیو , من داعشی هستم , دکتر حسین آفریده درآمد ۸۰۰ میلیارد دلار نفتی که در دوره , مستند بي بي سي از نقش آمريکا در پاشيدن بذر داعش پرده , کانال‌های تامین منابع مالی داعش باشگاه خبرنگاران سایبری , خرید و فروش نوزاد، روش کسب درآمد شیادان ایمپریا , [PDF]a onmousedown"return rwtthis'''''''18''AFQjCNHk5QcxGiBzJgCx0ZInDHIHu0G7OQ''''0CJkBEBYwEWoVChMIvfQu8GExgIVJFnbCh1j3QCb'''''event" href"http2rooznamehirindexfilespdf001447pdf" , شما نظر بدهید برای جلوگیری از فرار مالیاتی چه روشی را , magirancom روزنامه جام جم، شماره 4265 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 593
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 529
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 865
  • بازدید ماه : 865
  • بازدید سال : 14,631
  • بازدید کلی : 250,915
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين